خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 78
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی گفت: خون شهدای والامقام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است و از این‌ رو همه ما نسبت به شهیدان مدیون هستیم.

 

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار کرد: خون شهدای والامقام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است و از این‌ رو همه ما نسبت به شهیدان مدیون هستیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) امیر فرزاد اسماعیلی در دیدار با خانواده شهید محمد وحدانی از شهدای مانه و سملقان بیان داشت: به‌ طور قطع اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا است و همه ما وامدار شهدا هستیم.

 وی در ادامه با بیان این که آرامش امروز ایران اسلامی و اقتدار آن در جهان مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است، افزود: همه ما وظیفه داریم برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، راه آنان را ادامه داده و در مسیر شهدا گام برداریم.

امیراسماعیلی خانواده شهدا را وارثان حقیقی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: ازاین‌رو همه مسوولان باید به خانواده شهدا خدمت کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) خانواده شهدا را نور چشم جامعه برشمرد و اظهار کرد: صبر و بردباری خانواده بزرگوار شهدا اقتدار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان به ارمغان آورد.

وی در پایان بیان داشت: به‌یقین همه ما وامدار شهدا و خانواده آنان بوده  و وظیفه داشته تا هر آنچه می‌توانیم برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان بکوشیم.




:: برچسب‌ها: دماوند،شهدا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: